ورزشی که کالری سوزی تان را برای لاغر شدن ۶ برابر می کند!

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت تبلیغات تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: :
  • بازدید: 8

  • فواید دویدن به عقب برای کاهش وزن
    این تمرین یک ورزش کاملا هوازی است و نه تنها کالری زیادی می سوزاند بلکه با تمرین دادن گروه های عضلانی به خصوص عضله چهار سر ران یک تمرین کامل است.
    هر ۱۰۰ قدم به عقب برابر است با ۱۰۰۰ قدم عادی به جلو و هر یک جهش در دویدن به عقب برابر است با ۶ جهش در ورزش دوی عادی به جلو. بنابراین هم کالری زیادی می سوزانید و هم زمان زیادی را از دست نمی دهید.

    دویدن به عقب پاها و ماهیچه را قوی و محکم می کند
    دویدن به عقب بدون این که هیچ فشاری به زانوها وارد شود ماهیچه ها را تقویت می کند. همچنین ماهیچه هایی که در دویدن به جلو تاثیری نمی بینند را تقویت می کند به عنوان مثال ساق پا، عضلات ساق پا و عضله های چهار سر ران.

    دویدن به عقب به زانوها آسیبی نمی رساند و آن ها را بازسازی می کند
    وقتی به جلو می دوید در واقع یک حرکت را دائم دارید تکرار می کنید و این باعث عدم تعادل و ایجاد مشکلات حاد برای زانوها می شود. دویدن به عقب تاثیر کمتری روی زانوها دارد و تعادل بین گروه های عضلانی مخالف را بیشتر می کند. بنابراین هم راه رفتن شما را بهتر می کند و هم آسیب ها را کاهش می دهد.

    دید پیرامونی چشم و تعادل را تقویت می کند
    از آن جایی که در دویدن به عقب پشت سرتان را نمی بینید که چه چیزی سر راهتان قرار دارد بنابراین حس شنوایی تان را تقویت می کند.

    دویدن به عقب برای مغز مفید است
    تغییر برنامه های ثابت و روتین ورزش و حرکت دادن ماهیچه ها در یک جهت کاملا مخالف باعث می شود مغز متفاوت فکر و عمل کند.

    دویدن به عقب اندام را زیبا می کند
    وقتی به عقب راه می روید خود به خود و به طور طبیعی پشت تان را صاف می کنید. این ورزش کمر دردی که در اثر خمیده راه رفتن ها ایجاد شده است را کاهش می دهد.

    دویدن به عقب ماهیچه های شکمی را تقویت می کند
    پشت صاف و شکم سفت از ویژگی های دویدن به عقب هستند. وقتی با کمر صاف راه بروید روی ماهیچه های شکم تاثیر بیشتری می گذارد.

    چند پیشنهاد

    _ اگر می خواهید ورزش دویدن به عقب را امتحان کنید پیشنهاد می کنم در مسیری که می شناسید این کار را شروع کنید.

    _ اگر دوست ندارید با این سبک ورزش در فضای بیرون جلب توجه کنید می توانید داخل خانه روی تردمیل آن را امتحان کنید.


    مطالب مرتبط :


    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]