آگهی استخدام شرکت تجارت ایرانمال

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت تبلیغات تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 03 دي 1394 ساعت: :
  • بازدید: 11
  • لذا از متقاضیان واجد شرایط در خواست می گردد پس از ارسال ایمیل به آدرس Vacancies@iran-mall.ir  مطابق دستور العمل اقدام فرمایند.

    شرایط عمومی:

    –         فارغ التحصیل یا اشتغال به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری در رشته های مهندسی برق، مکانیک، عمران، صنایع و رشته های مدیریت گرایش های اجرایی، بازاریابی، بازرگانی، صنعتی، مالی و دولتی

    –         ظاهری موقر و اراسته

    –         دارای روابط عمومی بالا و تجربه کار گروهی

    –         مسلط به زبان انگلیسی

    –         تفکر در مسایل پیچیده و حساس

    –         مدیریت منابع پرسنلی

    –         دارای مهارت های:

    –     توانایی مذاکره

    –      یادگیری فعالانه با درک اثر اطلاعات جدید برای حل مسائل فعلی و آینده و تصمیم گیری

    –      حل مسائل پیچیده، تعریف مسائل پیچیده و مرور اطلاعات مربوطه و ارزیابی گزینه ها و اجرای راه حل ها

    –      سازماندهی، برنامه ریزی و اولویت بندی کارها

    –      برنامه زمانبندی برای کار و فعالیتها

    –      ایجاد، حفظ و تقویت ارتباطات بین فردی

    –     حل تضادها و تعارضات با مذاکره با افراد دیگر (درون و برون سازمانی)

    مشاغل کلیدی

    شرح شغل

    موارد مورد نیاز

    مدیر ارشد توسعه کسب و کار

    (Senior Manager Business Development)

    –         مشارکت در طراحی استراتژی ها، مدل کسب و کار و فرآیندهای دپارتمان توسعه کسب و کار

    –         بررسی و تجزیه و تحلیل بسته های اجاره و سایر خدمات مال و مشاوره مدیریت در زمینه های مرتبط

    –         نظارت بر اجرای اجاره و سایر خدمات مرتبط به منظور تحقق سطح درآمد هدف و سطح اشغال واحدهای تجاری

    –         مسئول بهبود سطح اشغال واحدهای تجاری و تفریحی

    –         تعیین و تنظیم مبلغ اجاره بهای واحدها از طریق بررسی هزینه ها، رقابت، عرضه و تقاضای

    –   کارشناسی ارشد و یا دکتری در زمینه های مدیریت کسب و کار،MBA، بازاریابی، اقتصاد وسایر رشته های مرتبط

    سرپرست توسعه کسب و کار

    –         مسئول تحقق استراتژی های اجاره

    –         اجرای فرآیندهای اجاره و سایر خدمات مرتبط

    –         اقدامات لازم جهت ورود به بازارهای جدید

    –         پایبندی به تمام سیاست ها، روش ها و اخلاق کسب و کار سازمان و اطمینان از ترویج و اجرای آنها در دپارتمان مربوطه

    –         مدیریت و حصول اطمینان از تمام جنبه های برتری های عملیاتی در فرآیندهای ریتیل

    –         کارشناسی ارشد و یا دکتری در زمینه های بازاریابی، مدیریت کسب و کار، اقتصاد و  سایر رشته های مرتبط

    کارشناس مدیریت ارتباط با مشتری

    –         مسئول بهبود عملکرد واحدهای تجاری

    –         کسب رضایت مشتریان

    –         ملاقات و مذاکره با مستاجران بالقوه

    –         یافتن مشتری ها و مستاجران جدید

    –         حفظ ارتباط مناسب با مشتریان فعلی

    –         همکاری در تعیین بودجه سالانه دپارتمان

    –         حداقل مدرک کارشناسی ارشد در زمینه های مدیریت کسب و کار، اقتصاد و یا بازاریابی

    مدیر رویدادها

    (Event Manager)

    –         بررسی بازار برای شناسایی فرصت های برگزاری رخدادها

    –         برقراری ارتباط با مشتریان برای ارزیابی دقیق نیازمندی های آنها در برگزاری رخدادهای تجاری

    –         تولید پروپوزال مناسب برای رویدادهای تجاری

    –         هماهنگی برای تعیین امنیت

    –         برنامه ریزی برای لی اوت غرفه ها و گروه های پذیرایی، برگزاری ورکشاپ های مورد نیاز برای آموزش کارمندان

    –         فروش و اسپانسرشیپ فضای نمایشگاهی به متقاضیان

    –         نظارت بر تهیه سازی بسته ها و کاتالوگ های تبلیغاتی

    –         همکاری با بخش بازاریابی و روابط عمومی برای ارتقای کیفیت برگزاری

    –         نظارت بر جمع آوری غرفه های تجاری و پاکسازی فضای نمایشگاهی پس از اتمام

    –         حداقل مدرک کارشناسی ارشد در هتلداری، روابط عمومی و سایر رشته های مرتبط

    کارشناس حسابهای پرداختنی

    –         بررسی صورتحسابها و درخواست های پرداخت

    –         مرتب سازی و کددهی صورتحسابها

    –         آماده سازی صورتحسابها برای پرداخت

    –         وارد سازی صورتحسابها به سیستم های نرم افزاری

    –         ردیابی هزینه ها و پردازش گزارش هزینه ها

    –         مسئول نقل و انتقالات مالی الکتریکی و پرداخت ها

    –         تهیه چک های لازم برای پرداخت صورتحساب ها

    –         تهیه صورت مغایرت پرداخت های صورت گرفته

    –         تهیه تجزیه و تحلیل حسابها

    –         ثبت حسابهای روزنامه و سایر ثبت های مورد نیاز

    –         بررسی حسابها و حصول اطمینان از به روز بودن ثبت ها

    –         تهیه گزارش های ماهانه

    –         همکاری در بستن حسابها

    –         حداقل کارشناسی ارشد در رشته های حسابداری، مدیریت مالی  و سایر رشته های مرتبط

    مدیر ارشد مرکز تجاری چندمنظوره

    (Senior Mall Manager)

    –         مسئول مدیریت کارآمد فرآیندهای روزانه

    –         مدیریت فیزیکی مرکز تجاری، نظارت بر هماهنگی امنیت و حراست، کنترل کیفیت، پارکینگ ها فود کورت ها و واحد های تجاری

    –         مدیریت تمام جنبه های تعمیر و نگهداری

    –         بررسی و ارائه راه حل های درخور برای مشکلات مستاجران، نظارت بر اجرای قوانین، و گزارش دهی به مدیران سطوح بالا در صورت لزوم

    –         مدیریت تیم تعمیر و نگهداری و بهداشت و محیط زیست در مرکز خرید

    –         دکتری ،کارشناسی ارشد  ویا کارشناسی در رشته های مهندسی مکانیک؛ برق، صنایع و یا سایر گرایش های مرتبط

    کارشناس برنامه ریزی تعمیر و نگهداری

    –         پیاده سازی و بهبود برنامه تعمیر و نگهداری و برنامه ریزی برای فرآیندهای مورد نیاز

    –         تعیین محدوده کاری مورد نیاز برای فعالیت هایی نظیر تعمیر، پیشگیری و در صورت لزوم طراحی بخش های لازم در مراکز خرید

    –         برنامه ریزی اقدامات لازم برای خرید تجهیزات، ابزار و سایر موارد و ارجاع به بخش خرید و پشتیبانی

    –         مسئول به روز بودن و دقت اطلاعات فنی در ارتباط با فرآیندهای موجود، تجهیزات و سایر موارد مرتبط

    –         حداقل کارشناسی در رشته های برق و مکانیک و سایر گرایش های مرتبط

    کارشناس پشتیبانی و خرید

    –         حصول اطمینان از کیفیت فرآیندهای خرید

    –         نگهداری به روزترین اطلاعات خرید و ثبت اطلاعات در سیستم

    –         اجرا و نظارت بر کلیه فرآیندهای خرید

    –         همکاری با دپارتمان های کاربر و تامین کنندگان

    –         پشتیبانی دپارتمان های مرتبط در ارتباط با مناقصات و مزایدات

    –         تحقیق، مذاکره و بررسی برای انتخاب بهترین بسته های خرید از لحاظ کیفیت، قیمت، شرایط و ….

    –         حداقل کارشناسی ارشد در رشته های بازارگانی، مالی، اقتصاد، حسابداری و سایر رشته های مرتبط

    کارشناس برنامه ­ریزی پروژه

    –         توسعه مطالعات برنامه ریزی و گزارش در تهیه راستای طرح های جدید و به روز، برنامه ها و مقررات

    –         همکاری در نظارت بر طرح های توسعه ای دشوار برای انطباق با کدها، برنامه ها، و مقررات

    –         تهیه و معرفی گزارشات جزئی در ارتبات با طرح های توسعه ای به سایر بخش های سازمانی

    –         گردآوری اطلاعات و آمار لازم و تهیه گزارشات در رابطه با مسائلی چون میزان اشتغال، اطلاعات مالیاتی، درصد استفاده از منابع و ….

    –         همکاری در بررسی پروژه های تحقیق و توسعه دپارتمان ها و سازمان

    –         نظارت بر عملکرد مشاوران سازمان

    –         حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی مکانیک، برق، صنایع و سایر گرایش ها

    کارشناس منابع انسانی

    –         تشکیل پرونده فیزیکی و الکترونیکی برای نیروهای جدید

    –         – پیگیری از مدیر مربوطه جهت ارسال فرم جذب نیرو

    –           پیگیری از همکار جدید برای تشکیل مدارک پرونده

    –         ارسال ایمیل ایجاد کاربری برای واحد زیرساخت بعد از تکمیل پرونده

    –         پایش و انجام امور مربوط به ورود و خروج پرسنل

    –          تنظیم احکام استخدامی

    –         ارسال اطلاعات همکار جدید به واحد مالی-اداری جهت ثبت اطالعات در سیستم

    –         ارسال فرم دریافت شماره بیمه و پیگیری آن از کارمندجدید

    –          ارسال ایمیل پایان دوره آزمایشی پرسنل جدید برای مدیر

    –          پیگیری از مدیر جهت ارسال فرم ادامه همکاری پرسنل جدید

    –         تنظیم حکم استخدامی جدید

    –         اطلاع به واحد مالی-اداری در خصوص همکار قطع همکاری شده جهت حذف از لیست تامین اجتماعی

    –         حداقل مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی ، مدیریت بازرگانی و یا سایر

    دسته بندی : آگهی استخدام,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]