پایگاه اینترنتی فانکیوسکاما کار زمانی برای مدیر سخت میشود که خود را با تعداد زیادی کارکنان فاقد چنین مهارتهایی روبهرو میبیند و باید این مهارتها را در آنها تقویت کند. در ادامه به هفت توصیه کاربردی در زمینه راههای تقویت مهارتهای ارتباطی و تعاملی در میان کارکنان اشاره خواهد شد که با بهکار بستن آنها یک مدیر میتواند بستر مناسبی برای تحقق اهداف سازمانی فراهم آورد. ۱) با افرادتان تماس مستقیم و دائمی داشته باشید: اگر بخواهید شنا کردن را یاد بگیرید، حتما باید وارد آب شوید و در آب دست و پا بزنید تا آن را بیاموزید.…
- فروش ویژه پکیج آموزشی استخدامی به همراه آزمون های مهم استخدامی
- بهترین بازیگر تاریخ کیست ؟
- اصطلاح عجیب سردرد بعد از خوردن بستنی !
- ریشه نام گوگل از کجا آمده است ؟
- جاذبه طبیعی عجیب در آمریکای مرکزی + عکس
- جاذبه طبیعی عجیب در آمریکای مرکزی + عکس
- اقدام جالب طرفداران جوکر در گوگل مپ
- عملکرد مغز بعد از ۲۴ ساعت نخوابیدن
- علت استفاده ناخودآگاه از گوش راست در بیشتر مواقع
- خواب راحت با بیرون گذاشتن پا از پتو
امروز پنجشنبه 07 اسفند 1399