پایگاه اینترنتی فانکیوسکاما کار زمانی برای مدیر سخت می‌شود که خود را با تعداد زیادی کارکنان فاقد چنین مهارت‌هایی روبه‌رو می‌بیند و باید این مهارت‌ها را در آن‌ها تقویت کند. در ادامه به هفت توصیه کاربردی در زمینه راه‌های تقویت مهارت‌های ارتباطی و تعاملی در میان کارکنان اشاره خواهد شد که با به‌کار بستن آن‌ها یک مدیر می‌تواند بستر مناسبی برای تحقق اهداف سازمانی فراهم آورد. ۱) با افرادتان تماس مستقیم و دائمی داشته باشید: اگر بخواهید شنا کردن را یاد بگیرید، حتما باید وارد آب شوید و در آب دست و پا بزنید تا آن را بیاموزید.…

بروز شده : دوشنبه 05 مهر 1400
لینک دوستان