پایگاه اینترنتی فانکیوسکتا قبل از معرفی «بنتِیگا»، رنج‌روور یکی از لوکس‌ترین شاسی‌بلندهای موجود در بازار به شمار می‌رفت؛ البته نه در حدّ استانداردهای لوکس مدّنظر منصوری. منصوری در یک برنامه تیونینگ گسترده، مدل کشیده رنج‌روور را به یک «لیموزین» تبدیل کرده است؛ چیزی که شاید از همان اول باید به این شکل ساخته می‌شد. این شاسی‌بلند بزرگ با استفاده از یک طرح رنگ‌آمیزی دوگانه و کیت بدنه فیبر کربن بدون‌پوشش، کاملاً خود را از نسخه استاندارد متمایز کرده است.

بروز شده : دوشنبه 03 آبان 1400
لینک دوستان