پایگاه اینترنتی فانکیوسکدر کانسپت سبک‌وزن S-FR، با استفاده از همان فرمول GT86، موتور در پشت محور جلو قرار داده شده تا با استفاده از الگوی «موتور جلو»، توزیع مناسبی برای وزن کلی ایجاد شود. در همین حال، این موتور با یک گیربکس دستی و سیستم تعلیق مستقل در جلو و عقب همراه شده است. S-FR قصد دارد تا هواداران متعصبی را که به دنبال هیجان رانندگی و خودروهایی خاص هستند، راضی کند. تویوتا در خبر مربوط به ارائه این کانسپت می‌گوید: این کانسپت با بهره‌گیری از مزیّت‌های منحصر به فرد یک خودروی اسپورت سبک‌وزن، یک هندلینگ نرم، با واکنش سریع…

بروز شده : پنجشنبه 29 مهر 1400
لینک دوستان