.::محل تبلیغات شما::.

پایگاه اینترنتی فانکیوسکاین آمارها در حالی انتشار می‌یابد که مطابق با اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، یکی از ملزومات عمل به 10برابرکردن تولید محتوای داخلی، استفاده از ابزارهای بومی متناسب با فرهنگ ایرانی- اسلامی است و در این زمینه، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌توانند نقش پررنگی ایفا کنند. دراین‌راستا، برخی مسئولان سعی کردند به‌منظور ترغیب کاربران به استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی، در آن عضو شوند؛ از جمله وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با عضویت فعال در پنج شبکه اجتماعی داخلی، از جمله تبیان، کلوب، آپارات، زیگور…

به روز شده در شنبه 09 اسفند 1399
لینک دوستان