.::محل تبلیغات شما::.

پایگاه اینترنتی فانکیوسکانجام ورزش‌های هوازی ورزش‌های هوازی مثل پیاد‌ه ‌‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و کوهنوردی مقدار زیادی از چربی‌های بدن را می‌سوزاند. ولی بیشتر افراد خیلی زود از انجام دادن این ورزش‌ها خسته می‌شوند و آن را رها می‌کنند. ۱۰ دقیقه اول ورزش، گلیکوژن بدن می‌سوزد. اگر فقط ۲۰ دقیقه ورزش بکنید، نیمی از عمل سوزاندن چربی را انجام داده‌اید که برای حفظ سلامت قلب خوب است. برای از بین بردن چربی شکم،۴-۳ بار در هفته و هر بار باید ۳۰ تا ۶۰ دقیقه پشت سر هم ورزش هوازی را انجام دهید. شیرین بیان؛ شیرین و چربی…

به روز شده در سه شنبه 12 اسفند 1399
لینک دوستان